lunes, 6 de abril de 2009

Primeres impressions

Estic esperant a la consulta i com no arriba la visita programada, m'aburreixo i em poso a escriure aquesta parrafada on incloc el link del Dojo on vaig descobrir el Kendo.
Jo practico aquest sport al club de Kendo Ryoshinkai (KendoRioshinkay plana web). S'entrena els dimarts i dijous de 19.30h a 21.00h i si voleu provar només cal que us compreu in Shinai (uns 30 €) i un parell de pernils (un pel sensei i un altre pel Jordi de qui he piratejat l'idea del blog i part d'aquesta entrada :uns 600 € -no val de recebo!!!) de més a més de les ganes de practicar (és clar... i com també és català... és gratis!!!!). Preneu el meu exemple, abans mort que senzill!!!!Tinc de mascota una fura, practico Kendo i no us dic ara altres coses que faig per a no enlluernar-vos i deixar-vos sense misteris. Ah podeu venir a xafardejar sempre que volgueu, practiquem amb les cortines corregudes per a que pogueu veure com ens repartim els mens, kotes i dos
Com diu en Jordi: "Os saludo, futuros kendolechones"

2 comentarios:

  1. Wahahaha, Benvingut al club dels garrinets. Llarga vida al blog que, amb el teu permís, he enllaçat amb el meu. Si no vols estar enllaçat m'ho dius i ho retiro.

    ResponderEliminar
  2. Cap publema! contra més serem...més riurem

    ResponderEliminar