viernes, 5 de junio de 2009

KENDO i examens a la facu


Fa dies que el col·lega em diu...Cony K1000 no escrius res! i té raó. Molta feina q no mandra. Ara és l'época dels examens a la facu i em toca corregir. Sort del Kendo que em fa veure les coses amb un altre perspectiva que si no tota aquella colla de dròpols anaven a setembre. Jo tinc lletra de metge però els que pujen segur q han estudiat gafrologia. Ni sé com puc entendre el que diuen, em sorprenc de mi mateix. Deu ser els men q rebo tan sovint q em fan ballar les neurones i aconsegueixo llegir el q d'altre manera seria impossible.
Però tornem a la classe avui el sempai ens ha donat canya (no hi era el sensei) i podeu trobar tota l'explicació de la classe al blog den Jordi (kendorfinas) Som uns supervivents!

1 comentario:

  1. Ja ho pots ben dir, i pensar que ho fem per gust!!! Això ho hem d'actualitzar mes sovint, si no als teus fidels seguidors ens entra la badallera.

    ResponderEliminar