martes, 12 de abril de 2011

Buenas y malas noticias

Hoy entre el calor, que éramos pocos (jugaba el Barça la Champions y lo daban por la TV)y que hemos entrenado intensamente al final estábamos todos hechos unos zorros. Una clase a la cual se ha presentado Kend-ito para comentarnos su decisión de dejar el Kendo. Prescripción facultativa, su rodilla, o reposo o prótesis y ante la disyuntiva nos deja huérfanos de su compañía. Ya lo echo de menos. No puedo dejar de recordar unos gi-geikos interminables, emocionantes y emotivos. Una mala noticia sin duda. Espero que nuestra amistad perdure y que continuemos disfrutando de él en otros ámbitos de la vida. La buena noticia es que al acabar la clase, entrando el sensei en la ducha se gira y me comenta, en la próxima Kurasawa te has de presentar a Shodan y más contento que unas pascuas me voy para casa, eso si con una ligera punzada por la pérdida en el Dojo y entrenamientos futuros de una gran kendoka y mejor amigo.
PS: El Barça a ganado, pasa por cuarta vez consecutiva a semifinales y en los próximos 20 días nos esperan 4 partidos contra el RM. Dios nos pille confesados!

4 comentarios:

  1. Feliz Shodan amic meu. A por ello i felicitats pel fet que Hiruma s'ha dignat de fer-te aquest comentari. A mi no m'ha fet "ni puto caso" quand l'he comentat que deixava el ken-do. En part em sento absolutament alliberat. Trist per no estudiar amb vosaltres, però content de no haver de veure'l mai més.
    Una abraçada molt forta.

    ResponderEliminar
  2. El buit que deixes no es pot omplir amb paraules ni posts. Confio que tornem a veure't amb bogu entre nosaltres pero si no es així saps q tot i no esser-hi físicament sempre seràs al nostre cor. Encaixades Mestre!

    ResponderEliminar
  3. Enhorabuena Pitecus y enhoramala Kendito, eso ha sido un golpe bajo, parece que la hermandad de los lechones se va disgregando, al menos espero poder seguir tus pasos en Karate. Kamil per la teva part sembla que aviat ens anunciaras el examen per primer dan. Fins aviat

    ResponderEliminar
  4. Bé el comentari feia referència a la propera Kurasawa es a dir casi d'aqui un any! i de tota manera serà important veure com em trobo llavors i si estic preparat. Ara com ara acabar aquest cami iniciatic per a iniciar el veritable cami és encara molt llarg!

    ResponderEliminar